Hoe kan ik bij jullie bestellen?

Zodra je een bestelling hebt gedaan, mailen we jou automatisch een bevestiging. Op deze bevestiging staat het adres waar wij de bestelling naartoe sturen. Controleer dit adres goed op straatnaam, huisnummer en postcode. Mocht je de postcode, huisnummer of land verkeerd hebben ingevoerd, laat ons dat dan meteen per mail weten. De orders worden op maandag, woensdag en vrijdag ingepakt in onze winkel op de Haarlemmerdijk in Amsterdam en met DHL verstuurd. We sturen je een track and trace code zodat je je pakket kunt volgen.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Het is niet noodzakelijk om bij ons een account aan te maken om te kunnen bestellen.

Wat is de levertijd?

Binnen Nederland, België, Luxemburg en het Ruhrgebied van Duitsland kunnen wij binnen twee dagen leveren. Voor Italië, Frankrijk en Spanje kan het twee tot vijf dagen duren voordat je bestelling wordt bezorgd.

Als de bezorger van DHL niemand bij jouw thuis aantreft, dan laat hij een kaart achter in de brievenbus.

Waar kan ik vragen stellen over mijn bestelling?

Bij vragen over je bestelling en of levering kun je terecht via webshop@kitschkitchen.nl (we proberen zo snel mogelijk te reageren) of bellen naar onze winkel op 020-4620050.

Welke betaalmethoden hanteren jullie?

Je kunt bij ons de volgende betaalmethodes kiezen:
– iDeal
– Creditcard (Mastercard/Visa)
– PayPal

Hanteren jullie een fee voor betalingen?

Wij vragen geen fee voor betalingen, alleen verzendkosten. Deze worden tijdens het bestelproces toegevoegd voor betaling.

Waar kan ik jullie producten kopen?

Wereldwijd worden onze producten in winkels verkocht. Op dit moment zijn we nog bezig met een pagina om onze verkooppunten weer te geven. Wil je nu toch weten in welke winkels onze producten liggen kun je het best een mail sturen naar webshop@kitschkitchen.nl.

Wat zijn jullie verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen €7,50. Dit is inclusief 21% BTW en dieseltoeslagen.
Is het aankoopbedrag van je bestelling €75 of hoger, dan zijn de verzendkosten voor onze rekening. Dit geldt alleen voor bezorging in Nederland.
Woon je in België of Duitsland, dan is verzending gratis bij een aankoopbedrag vanaf €100.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Na het inpakken van je bestelling krijg je van ons een mail van DHL met je track & trace code. Als de bezorger van DHL niemand bij jouw thuis aantreft, dan laat hij een kaart achter in de brievenbus.

Hoe kan ik mijn order veranderen of annuleren?

Mocht je iets aan je order willen veranderen of deze willen annuleren, neem dan via de mail of telefonisch zo snel mogelijk contact met ons op. Anders is de kans groot dat hij reeds verzonden is.

Hoe kan ik mijn order retourneren?

Uitzonderingen vormen op maat geknipt tafelzeil en sale-producten. Die kunnen niet geretourneerd worden. Onze bamboe deurgordijnen mogen alleen worden geretourneerd als ze niet uit de verpakking zijn gehaald. De artikelen dienen in originele verpakking en in ongebruikte staat te worden geretourneerd. De zichttermijn is 14 dagen.

Als je een bestelling (of een deel ervan) wilt retourneren, stel ons hier dan per mail van op de hoogte. Vermeld in de mail het artikel, ordernummer en je IBAN nummer.
Wanneer wij de retour hebben ontvangen en behandeld, zullen wij je hierover per e-mail informeren.

De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening, tenzij de reden van retourneren te maken heeft met een fout van onze kant.
Retourzending van artikelen is voor eigen risico van de klant. Wij raden aan het pakket retour te zenden met een track&trace-nummer. Wanneer het retourpakket niet aankomt, kunnen wij altijd controleren waar het zich op dit moment bevindt.

Wanneer wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen ontvang je van ons een bevestigingsemail.
Het aankoopbedrag wordt dan binnen 10 dagen op je rekening teruggestort

Retouradres
Kitsch Kitchen
Haarlemmerdijk 48
1013 JE Amsterdam

Er is iets mis met mijn aangekomen bestelling?

Maak een foto van de verpakking en het artikel zoals je het ontvangen hebt en mail het naar webshop@kistchkitchen.nl. Het is handig als er meteen een ordernummer bij staat. We nemen zo snel mogelijk contact met je op en gaan op zoek naar een oplossing.

Hoeveel garantie zit er op mijn aankoop?

Op alle producten van Kitsch Kitchen geldt een wettelijke garantie van 6 maanden.

Ik woon buiten de EU, kan ik een bestelling plaatsen?

Wij kunnen wereldwijd leveren. De verzendkosten kunnen per land en per pakket echter behoorlijk uiteenlopen. Dit geldt met name voor landen buiten de EU. Om die reden zijn de verzendkosten voor niet-EU-landen op aanvraag. Neem contact met ons op (webshop@kistchkitchen.nl) voor een vrijblijvende indicatie.

Hoe kan ik tafelzeil op maat bestellen?
Tafelzeil op maat gaat per stukken van 50 cm. Dit betreft de lengte van het tafelzeil. De breedte van je tafelzeil kun je terugvinden onder de categorie tafelzeil. Bestel je dus 5 stukken, dan krijg je een tafelzeil van 250 cm lengte thuis gestuurd.

Ik heb een winkel. Kan ik ook bij jullie bestellen?

Leuk dat je onze producten wilt verkopen. Via onze website kun je een aanvraag doen voor een account. Wij zullen jouw aanvraag behandelen. Als we jou als verkooppunt kunnen toevoegen, maken we een account voor je aan, waarmee je online kunt bestellen. We sturen je dan onze prijslijst, catalogus en voorwaarden toe.